A blogbejegyzések tartalma csupán útmutató, segítséget nyújthat, de messze nem ad részletes választ a felmerülhető helyzetekre és semmiképp nem minősül adótanácsadásnak.
Az előző cikkben arról írtam, miként lehet megelőzni, hogy a kimenő számláink, a kintlévőségeink nem lennének időben kifizetve. Ha mégis előállna ilyen helyzet, a fő célunk a követelések behajtása, lehetőleg a legrövidebb időn belül.
Még mielőtt bírosági pert indítványoznánk a vevőnkkel szemben, más, enyhébb módszereket alkalmazhatunk. Ezekről olvashat a cikkben.
A cikk további tartalmából
Legfontosabb tennivaló
Ügyeljünk a határidőkre
Fontos, hogy írásban is felszólítsuk az ügyfelet
Megbékélési kísérlet
Peren kívüli követelésbehajtás
A követelések behajtását rábízhatjuk erre szakosodott cégekre
Nem adunk több árut, nem nyújtunk több szolgáltatást
Per előtti felszólítás
Bíróság elé terjesztjük az ügyet
Végelszámolást indítványozhatunk a vevőnkkel szemben
.
A cikk folytatása a Prémium tartalom része.
Amennyiben szeretné tudni, miről szól a Prémium tartalom előfizetés, kattintson ide!
Ha csak ezt az egy cikket szeretné megrendelni és forintban fizetné vagy euroban fizetné, kattintson a választott pénznemre.
Ha már van Prémium tartalom előfizetése, itt tud bejelentkezni: