Bemutatkozás

Janok Júlia (accountant expert), a Szlovák Okleveles Könyvelők Kamarájának regisztrált tagja. Folyamatosan ügyel szakmai fejlődésére és továbbképzésére.

Tulajdonosa és vezetője a Párkányi székhelyű MARK PLUS, s.r.o. irodának.

2004-től foglalkozik magyar vállalkozókkal – nemcsak a magyar tulajdonú szlovák cégekkel, hanem a magyar cégek szlovák állandó telephelyeivel és szervezeti egységeivel.
Komplex szolgáltatásokat biztosít az ügyfelei számára a szlovák közösségi adószám megszerzése körül, majd a DPH (szlovák ÁFA) bevallások készítését és benyújtását is biztosítja építőipari cégeknek, webshopoknak és piaci arusoknak.

 

 

“Évekkel ezelőtt részt vettem egy a szlovákiai vállalkozásokról szóló konferencián, amin MARK PLUS, s.r.o. tulajdonosa is előadást tartott. Meggyőzött az előadás, hogy könyvelőirodát váltsak.

Az elmúlt évek során cégem is jelentős fejlődésen ment keresztül. Üzletmenete nemzetközivé vált és bevezettük az ISO szabványt. Ebben a folyamatban midig számíthattam a cégvezető tanácsaira és nagyon pontos feladat orientált munkájára. A feladatok kreatív hozzáállást, a szlovák gazdálkodási környezet pontos ismeretét igényelték és sok új tapasztalatot hoztak. 

Rendkívül sokat jelentett a szlovákiai helyi ügyeink intézésében Janok Júlia kapcsolatrendszere és kiváló magyar-szlovák nyelvismerete(sajnos én nem beszélek szlovákul).

Janok Júliát ajánlani tudom mindazoknak, akik hosszú távon megbízható szakembert keresnek és stabil üzletmenetet szeretnének felépíteni Szlovákiában.”

Kiss András, tulajdonos és ügyvezető, Econy Plastic Technology, s.r.o. 

http://www.econyplastic.eu/index.php/hu/

 

“Ha magyar vállalkozóként Szlovákiában szeretne tevékenykedni, akár ideiglenes jelleggel, akár állandó formában, Janok Júlia szakértőt ajánlom megkeresni. Nyitott a közös gondolkodásra, szakértelmével és tapasztalatával körültekintően és gondosan segíti a hozzá fordulókat. Támogat abban, hogy lehet a legoptimálisabban megvalósítani a szlovákiai működést, és magas színvonalon ellátja a hozzá kapcsolódó hatósági ügyeket, teendőket, elkészíti a bevallásokat, biztosítja, hogy az ügymenetben a vállalkozónak valóban csak az üzlete fejlesztésével kelljen foglalkoznia. Kedvessége, segítő közreműködése biztos légkört teremt a sokszínű jogszabályokban történő eligazodáshoz, és többé nem kell aggódnia a helyi nyelvismeret hiánya miatt. Számos üzleti partnerem vállalkozását segítette hozzá a határon átnyúló ügyletek magabiztos kezeléséhez, melyet ez úton is nagyon köszönök!”
Lakatos Zsuzsa, Transzferár- és adószakértő, Tax Revolutions Kft.